Welcome to Czech Quake

Game Update 17/11/2018

Revoluční patch pro Quake Champions je tady. Za dnešní update by se nemusel stydět ani Honza Nedvěd, protože v rámci updatu nezůstal stát na kameni kámen.

Představen byl Community Event, který nád bude listopadem provázet a ve kterém si budete muset vybrat stranu. #TeamEisen #TeamClutch

Eisen je novým hrdinou, který vstupuje do arény se strážnou věží a má opravdu velkou pifku na Clutche.

Počínaje příštím týdem budete moci přispět na charitu .. ehm eSports.
Esports Invititational bundle tentokrát nabídne Quake 3 Plasmagun, 200 Platiny, 2 Relikviáře a XP Boost na týden.

Modifikace Unholy Trinity a Hot Rockets byli v komunitě tak populární, že v Arcade zůstanou viset celý měsíc a poslední volný slot bude rotací pro nové modifikace.

Instagib Classic, vypíná ability a všichni hráči budou hrát pouze s Visorem.
Insta Mystery, každá z abilit náhodně zvoleného šampiona likviduje soupeře s okamžitou platností.
Mystery Sacrifice, ve kterém se s náhodnými šampiony pokusíte bránit obelisky.

Představeny byli i vítězné pózy šampionů na stupni vítězů s tím, že další na sebe nenechají dlouho čekat.

Šampióni

Všem šampionům bylo nerfnuto poškození, které udělují jejich ability a všechny timery jsou nastaveny na 45 vteřin. Všechny aktivní ability zamezí střelbu na 500ms a všichni šampióni nyní chodí rychlostí 160ups.

Rádius Exploze byl u všech abilit nastaven na 3 metry a minimální splash expozí je 10.

  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
View Height zvýšena z 0.66 na 0.9m, Crouch Height zvýšena z 0.38 na 0.5
Snížena prodleva po aplikaci injekce ze 750 na 500ms
       
  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
Poškození při kolizi během grapplování sníženo z 50 na 25
       
  Upraveny násobiče poškození během Dual-Weildu,
všechny zbaně mají multiplikátor 1.25x
       
    Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Mining Drill má nižší kadenci, 52 -> 125ms a dává větší poškození 7 -> 10
Zvýšena doba neaktivního štítu při střelbě z 0.9 -> 1 vteřinu
       
  Snížena doba hoření z 6 na 2 vteřiny
Ležící plameny nedávají žádné poškození
Sníženo poškození Fireballů ze 40 na 25, minimální splash snížen z 20 na 10 DMG
Zvýšen rádius výbuchu z 2 -> 3m
Fire dot dává více poškození 5 -> 10 a trvá dée 5 -> 10
       
    Cooldown ability snížen z 50 na 45 vteřin
Zvednutí rukou dále zpomaleno z 0.4 na 0.8s
       
    Cooldown zvýšen z 35 na 45 vteřin
Poškození totemu sníženo ze 75 -> 50, Poškození vylepšeného zvýšeno z 50 -> 75
Zvětšení radiusu Totemu z 2,5 -> 3m
Totemy odstraňují všechy debufy (oheň, kyselina)
       
    Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Cooldown snížen z 50 na 45 vteřin
Zvětšena prodleva mezi výstřely jednotivé salvy ze 400 na 500ms
Poškození granátu sníženo ze 75 na 50
       
  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
Cooldown zvýšen ze 40 na 45 vteřin
Zvýšeno poškození při telefragu ze 75 na 100
       
  Cooldown razantně zvýšen z 25 na 45ms
Zranění průletem sníženo ze 100 -> 25, Telefrag DMG sníženo z 8000 -> 100
Splash snížen ze 100 -> 75, Minimální Splash damage zvýšeno z 0 -> 10
       
  Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Cooldown zvýšeno z 30 na 45
Zvýšen knockback a unifikováno poškození Bull Rushe (100 > 320ups)
Unifikováno poškození Heavy Weight (100 > 320ups)
       
  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
Crouch Speed zvýšen ze 160 -> 272ups
Crouch Slide Frikce zvýšen z 1.0 na 1.3
Poškození expolze Plasma trailu sníženo z 50 na 25
Minimální splash damage sníženo z 12 na 10
       
  Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Poškození kyseliny sníženo ze 40 na 15, zvýšen knock back z 5 na 10
Zvětšena velikost kapky z 0.2 na 0.5m
Kapka ve vzduchu zůstane konzistentní déle 5 -> 10 vteřin
Kyselina na místě vydrží déle 9 -> 10 vteřin
       
    Cooldown zvýšen z 35 na 45 vteřin
Sníženo poškození Peekera z 20 -> 10
Snížena kadence střelby z 110 na 125ms, zvýšena rychlost projektylu 13 -> 20m/s
Snížena doba přechodu do Peeker Charge ze 750 na 500ms
       
  Snížen Cooldown ability z 50 na 45 vteřin

Zbraně

 

Rychlost rakety snížena z 27,5 -> 25m/s ( 1100 -> 1000ups)
Minimální slaps snížen z 15 na 10

     
  Poškození sníženo ze 7 na 6
Zvýšena kadence z 52 na 48 ms
Zvýšen knockback ve vzduchu z 1.65 na 1.8 a na zemi z 1.25 na 1.4
     
  Sníženo poškození přímým zásahem ze 45 na 40
Snížen maximální splash damage ze 45 na 40
Minimální splash damage zvýšeno ze 4 na 10

Gameplay

Unifikace chování Ammo packů napříč modifikacemi. Všechy zbarně po následném pickupu přidají pouze 1 ammo u zbraní s nízkou a 10 u zbraní s vysokou kadencí.

Powerupy se objevují ve všech modifikacích po 1 minutě a 30 vteřinách a následně se respawnují po 2 minutách

Lékárničky i Blood Pools přeruší aktivní debuffy!

Teleporty berou v potaz pouze horizontální rychlost, maximální rychlost opuštění teleportu je 1000 ups

Brnění a Spawn Protekce nyní chrání více 0.66 -> 0.67

Kompletní přehled najdete na této stránce

Pro komentář se musíš přihlásit
Results
Bo3+
+8pts K1llsen
+8pts RAISY

+4pts Spart1e
+4pts Xron

+2pts GaRpY
+2pts baSe

+0pts Cooller

Single Elimination, Bo3
serious
cYpheR
cnz
Silencep
Bo3+
+8pts whaz
+8pts Effortless
+8pts rapha

+4pts cha1n

+2pts dramiS

+0pts Br1ck
+0pts sib
+0pts nosfa
Bo3+
+8pts toxjq
+8pts Cooller
+8pts K1llsen
+8pts Vengeur

+0pts Xron
+0pts RAISY
+0pts Spart1e
+0pts baSe
Single Elimination, Bo3
dooi
GNIK
Dandaking
Steej
Single Elimination, Bo3
serious
cnz
Nitrino
inzaaa
Bo3+
+8pts rapha
+8pts DaHanG

+4pts nosfa
+4pts dramiS

+2pts cha1n
+2pts whaz

+0pts psygib
+0pts Effortless
Bo3+
+8pts Cooller
+8pts Xron

+4pts Vengeur
+4pts RAISY

+2pts K1llsen
+2pts Av3k

+0pts GaRpY
+0pts toxjq
Single Elimination, Bo3
Dandaking
stoked
GNIK
yenOm
Single Elimination, Bo3
serious
cYpheR
cnz
Silencep