Welcome to Czech Quake

Game Update 17/11/2018

Revoluční patch pro Quake Champions je tady. Za dnešní update by se nemusel stydět ani Honza Nedvěd, protože v rámci updatu nezůstal stát na kameni kámen.

Představen byl Community Event, který nád bude listopadem provázet a ve kterém si budete muset vybrat stranu. #TeamEisen #TeamClutch

Eisen je novým hrdinou, který vstupuje do arény se strážnou věží a má opravdu velkou pifku na Clutche.

Počínaje příštím týdem budete moci přispět na charitu .. ehm eSports.
Esports Invititational bundle tentokrát nabídne Quake 3 Plasmagun, 200 Platiny, 2 Relikviáře a XP Boost na týden.

Modifikace Unholy Trinity a Hot Rockets byli v komunitě tak populární, že v Arcade zůstanou viset celý měsíc a poslední volný slot bude rotací pro nové modifikace.

Instagib Classic, vypíná ability a všichni hráči budou hrát pouze s Visorem.
Insta Mystery, každá z abilit náhodně zvoleného šampiona likviduje soupeře s okamžitou platností.
Mystery Sacrifice, ve kterém se s náhodnými šampiony pokusíte bránit obelisky.

Představeny byli i vítězné pózy šampionů na stupni vítězů s tím, že další na sebe nenechají dlouho čekat.

Šampióni

Všem šampionům bylo nerfnuto poškození, které udělují jejich ability a všechny timery jsou nastaveny na 45 vteřin. Všechny aktivní ability zamezí střelbu na 500ms a všichni šampióni nyní chodí rychlostí 160ups.

Rádius Exploze byl u všech abilit nastaven na 3 metry a minimální splash expozí je 10.

  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
View Height zvýšena z 0.66 na 0.9m, Crouch Height zvýšena z 0.38 na 0.5
Snížena prodleva po aplikaci injekce ze 750 na 500ms
       
  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
Poškození při kolizi během grapplování sníženo z 50 na 25
       
  Upraveny násobiče poškození během Dual-Weildu,
všechny zbaně mají multiplikátor 1.25x
       
    Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Mining Drill má nižší kadenci, 52 -> 125ms a dává větší poškození 7 -> 10
Zvýšena doba neaktivního štítu při střelbě z 0.9 -> 1 vteřinu
       
  Snížena doba hoření z 6 na 2 vteřiny
Ležící plameny nedávají žádné poškození
Sníženo poškození Fireballů ze 40 na 25, minimální splash snížen z 20 na 10 DMG
Zvýšen rádius výbuchu z 2 -> 3m
Fire dot dává více poškození 5 -> 10 a trvá dée 5 -> 10
       
    Cooldown ability snížen z 50 na 45 vteřin
Zvednutí rukou dále zpomaleno z 0.4 na 0.8s
       
    Cooldown zvýšen z 35 na 45 vteřin
Poškození totemu sníženo ze 75 -> 50, Poškození vylepšeného zvýšeno z 50 -> 75
Zvětšení radiusu Totemu z 2,5 -> 3m
Totemy odstraňují všechy debufy (oheň, kyselina)
       
    Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Cooldown snížen z 50 na 45 vteřin
Zvětšena prodleva mezi výstřely jednotivé salvy ze 400 na 500ms
Poškození granátu sníženo ze 75 na 50
       
  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
Cooldown zvýšen ze 40 na 45 vteřin
Zvýšeno poškození při telefragu ze 75 na 100
       
  Cooldown razantně zvýšen z 25 na 45ms
Zranění průletem sníženo ze 100 -> 25, Telefrag DMG sníženo z 8000 -> 100
Splash snížen ze 100 -> 75, Minimální Splash damage zvýšeno z 0 -> 10
       
  Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Cooldown zvýšeno z 30 na 45
Zvýšen knockback a unifikováno poškození Bull Rushe (100 > 320ups)
Unifikováno poškození Heavy Weight (100 > 320ups)
       
  Max AP 50 -> 75, Overmax AP 125 -> 150
Crouch Speed zvýšen ze 160 -> 272ups
Crouch Slide Frikce zvýšen z 1.0 na 1.3
Poškození expolze Plasma trailu sníženo z 50 na 25
Minimální splash damage sníženo z 12 na 10
       
  Max AP 150 -> 125, Overmax AP 225 -> 200
Poškození kyseliny sníženo ze 40 na 15, zvýšen knock back z 5 na 10
Zvětšena velikost kapky z 0.2 na 0.5m
Kapka ve vzduchu zůstane konzistentní déle 5 -> 10 vteřin
Kyselina na místě vydrží déle 9 -> 10 vteřin
       
    Cooldown zvýšen z 35 na 45 vteřin
Sníženo poškození Peekera z 20 -> 10
Snížena kadence střelby z 110 na 125ms, zvýšena rychlost projektylu 13 -> 20m/s
Snížena doba přechodu do Peeker Charge ze 750 na 500ms
       
  Snížen Cooldown ability z 50 na 45 vteřin

Zbraně

 

Rychlost rakety snížena z 27,5 -> 25m/s ( 1100 -> 1000ups)
Minimální slaps snížen z 15 na 10

     
  Poškození sníženo ze 7 na 6
Zvýšena kadence z 52 na 48 ms
Zvýšen knockback ve vzduchu z 1.65 na 1.8 a na zemi z 1.25 na 1.4
     
  Sníženo poškození přímým zásahem ze 45 na 40
Snížen maximální splash damage ze 45 na 40
Minimální splash damage zvýšeno ze 4 na 10

Gameplay

Unifikace chování Ammo packů napříč modifikacemi. Všechy zbarně po následném pickupu přidají pouze 1 ammo u zbraní s nízkou a 10 u zbraní s vysokou kadencí.

Powerupy se objevují ve všech modifikacích po 1 minutě a 30 vteřinách a následně se respawnují po 2 minutách

Lékárničky i Blood Pools přeruší aktivní debuffy!

Teleporty berou v potaz pouze horizontální rychlost, maximální rychlost opuštění teleportu je 1000 ups

Brnění a Spawn Protekce nyní chrání více 0.66 -> 0.67

Kompletní přehled najdete na této stránce

Pro komentář se musíš přihlásit
Results
Playoffs
Alexei "Cypher" Yanushevsky
Marcel "k1llsen" Paul
Alexander "baSe" Rybin
Wiktor "phaze" Skwarczynski
Anton "Cooller" Singov
Dmytro "Xron" Sakharuk
Sebastian "Spart1e" Siira
Marco "vengeuR" Ragusa
Playoffs
 Moses "psygib" Salas
 Branden "Br1ck" Gwyn
 Daniel "lateral0ls" Davis
Paul "sib" Titkov
Justin "Effortless" Yergeau
??? "malvoe" ???
Andrew "gellehsak" Ryder
 Kyle "dramiS" Simard
Double Elimination Bo3 -> Single Elimination Bo5
Shane "Rapha" Hendrixon
Maciej "Av3k" Krzykowski
Marcel "k1llsen" Paul
Anton "Cooller" Singov
Single Elimination, BO3 Bracket
The Pretenders: BlackHiveMind, engiGear
Rainbow Unicorns: LK7R, Depka
pannkaka: Misirlou, tillbaks
Mario Bros: Luram, Slayer6
Double Elimination Bo3 -> Single Elimination Bo5
Team Liquid: Rapha, DaHanG
AMD: Cooller, toxjq
Nemiga: Cypher, Av3k
Last Chance: Vedmedik, yen0m
Single Elimination, BO3 Bracket
ILoveFortnite
Spuk
stepasqa
ilysher
Single Elimination Bo3 -> Bo5
Prox1mo
Pikawa
Deep6
Double Elimination Bo1 -> Bo3 Bracket
VengeuR
AGENT
SPART1E
Group Stage - Week 2

Group 1
Marco "vengeuR" Ragusa - 2:0D - Daniel "pikawa" Pikalski
Alexander "baSe" Rybin - 2:0 - Hans "megamaSi" Dieter
Romain "dem0n" Leclercq - DNP - Sebastian "Spart1e" Siira

Marco "vengeuR" Ragusa - 2:0 - Alexander "baSe" Rybin
Romain "dem0n" Leclercq - 2:0 - Hans "megamaSi" Dieter
Sebastian "Spart1e" Siira - DNP - Daniel "pikawa" Pikalski

Marco "vengeuR" Ragusa - 2:0D - Sebastian "Spart1e" Siira
Romain "dem0n" Leclercq - 0:2 - Alexander "baSe" Rybin
Daniel "pikawa" Pikalski - 0:2D - Hans "megamaSi" Dieter

Group 2
Adrián "RAISY" Birgány - 1:2 - Nikolai "agent" Mayorov
??? "ch33rra" ??? - 0:2 - Anton "Cooller" Singov
Jakub "qbs0n" Zdulecznyy - 0:2 - Pavels "bukster" Bartkevics

Adrián "RAISY" Birgány - 2:0 - Pavels "bukster" Bartkevics
Anton "Cooller" Singov - 2:0 - Nikolai "agent" Mayorov
??? "ch33rra" ??? - 2:0 - Jakub "qbs0n" Zdulecznyy

Adrián "RAISY" Birgány - 0:2 - Anton "Cooller" Singov
Pavels "bukster" Bartkevics - 2:1 - ??? "ch33rra" ???
Nikolai "agent" Mayorov - 2:0 - Jakub "qbs0n" Zdulecznyy

Group 3
Alexei "Cypher" Yanushevsky - 2_0 - Kirill "cnz" Golubjov
Zhambyl "prox1mo" Kaliyev - 0:2 - Wiktor "phaze" Skwarczynski
??? "LKO" ??? - 0:2D - Marcel "k1llsen" Paul

Alexei "Cypher" Yanushevsky - 2:0 -  Zhambyl "prox1mo" Kaliyev
??? "LKO" ??? - 0:2D - Wiktor "phaze" Skwarczynski
Marcel "k1llsen" Paul - 2:0 -  Kirill "cnz" Golubjov

Alexei "Cypher" Yanushevsky - 2:1 - Marcel "k1llsen" Paul
Zhambyl "prox1mo" Kaliyev - 2:0D - ??? "LKO" ???
 Kirill "cnz" Golubjov - 0:2 - Wiktor "phaze" Skwarczynski

Group 4
Dmytro "Xron" Sakharuk - 2:0D -  Alexsey "Nitrino" Kartashev
Nikola "serious" Gojic - 2:0 -  Sergey "evil" Orehov
Cameron "CMRN" Brown - 2:0D -  Jóhann "Joxx" Þorvaldsson

 Nikola "serious" Gojic - 2:0D -  Alexsey "Nitrino" Kartashev
 Sergey "evil" Orehov - 2:0D -  Jóhann "Joxx" Þorvaldsson
 Dmytro "Xron" Sakharuk - 2:0 -  Cameron "CMRN" Brown

Dmytro "Xron" Sakharuk - 2:0 - Nikola "serious" Gojic
Cameron "CMRN" Brown - 2:1 -  Sergey "evil" Orehov
 Alexsey "Nitrino" Kartashev - DNP-  Jóhann "Joxx" Þorvaldsson

Double Elimination Bracket
kidzzz
jumanj
epicmushrOom